Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus "olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyeztetni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is.
Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.
Bolti ára: 4. 200 Ft
Jelenlegi ára: 3 500 Ft
Az aukció vége: 2012-02-29 15:44
. Agárdi Irma: Kereskedelmi marketing és menedzsment - Jelenlegi ára: 3 500 Ft